Tabor:Lw-01384: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=ZNTK Poznań |Typ=2WLs50 |Numer=1417 |Rok produkcji=1963 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni rozstaw=785 mm |Ostatni typ silnik...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
− | |Producent= | + | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 | ||
|Numer=1417 | |Numer=1417 | ||
|Rok produkcji=1963 | |Rok produkcji=1963 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1417 |
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Właściciel=Zakłady Dolomitowe Bytom | |Właściciel=Zakłady Dolomitowe Bytom | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Prażalnia Nakło Śląskie|1963|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Dolomitowe Bytom|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Prażalnia Nakło Śląskie|1963|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Dolomitowe Bytom|b/d|b/d}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1417|1963|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1963|do roku kasacji}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1963|do roku kasacji}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:45, 12 lis 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1417
Stan: złom
Rok produkcji
1963
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs50-1417
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakłady Dolomitowe Bytom
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Prażalnia Nakło Śląskie | 1963 | - | b/d |
Zakłady Dolomitowe Bytom | b/d | - | b/d |
Rozstaw
785 mm | 1963 | - | do roku kasacji |
Oznaczenie
WLs50-1417 | 1963 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła