Tabor Nasielskiej Kolei Dojazdowej: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
(Nie pokazano 3 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Tabor Nasielskiej Kolei Dojazdowej na inwentarzu WMD Nasielsk w latach 1950-2001. | + | Tabor [[Nasielska Kolej Dojazdowa|Nasielskiej Kolei Dojazdowej]] na inwentarzu WMD Nasielsk w latach 1950-2001. |
=== Lokomotywy Parowe === | === Lokomotywy Parowe === | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
|21 II 50 r. [[WMD Lisewo]] | |21 II 50 r. [[WMD Lisewo]] | ||
|od VI 54 r. do 4 X 56 r. dzierżawa [[Kraków]] (13 VIII 54 r. w trakcie dzierżawy przekazany na inwentarz [[WMD Warszawa Stalowa]] | |od VI 54 r. do 4 X 56 r. dzierżawa [[Kraków]] (13 VIII 54 r. w trakcie dzierżawy przekazany na inwentarz [[WMD Warszawa Stalowa]] | ||
+ | |ex W.K.A.G. 4 | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Ty2]]-1123 | ||
+ | |[[Hartman 1331]] | ||
+ | |1884 | ||
+ | |1950 r. [[WMD Sochaczew]] | ||
+ | |1951 r. [[WMD Nowy Dwór Gdański|WMD Nowy Dwór Gd.]] | ||
|ex 99.2504 ex C11-701 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 9 | |ex 99.2504 ex C11-701 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 9 | ||
+ | |- | ||
+ | |Ty2-1128 | ||
+ | |[[Hartman 1664]] | ||
+ | |1890 | ||
+ | |1950 r. [[WMD Krośniewice]] | ||
+ | |3 V 1955 r. [[WMD Nowy Dwór Gdański|WMD Nowy Dwór Gd.]] | ||
+ | |ex 99.25005 ex C11-703 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 41 | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | === Wagony motorowe === | ||
+ | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | !Seria i nr | ||
+ | !Wytwórnia i numer fabr. | ||
+ | !Rok produkcji | ||
+ | !Przybycie | ||
+ | !Odejście | ||
+ | !Uwagi | ||
+ | |- | ||
+ | |M 101 | ||
+ | |[[Zakłady Ostrowieckie]] ? | ||
+ | |1938 | ||
+ | |X 1950 r. [[WMD Gozdów]] ? | ||
+ | |ok. 1951 r. WMD Sochaczew | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |M 102 | ||
+ | |[[Zakłady Ostrowieckie]] ? | ||
+ | |1938 | ||
+ | |X 1950 r. [[WMD Gozdów]] ? | ||
+ | |ok. 1951 r. WMD Sochaczew | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | === Lokomotywy spalinowe === | ||
+ | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | !Seria i nr | ||
+ | !Wytwórnia i numer fabr. | ||
+ | !Rok produkcji | ||
+ | !Przybycie | ||
+ | !Odejście | ||
+ | !Uwagi | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
| | | | ||
Linia 34: | Linia 210: | ||
==Źródła== | ==Źródła== | ||
− | * Zbigniew Tucholski, ''Nasielska Kolej | + | * Zbigniew Tucholski, ''Nasielska Kolej Wąskotorowa'' |
[[Kategoria:Nasielska Kolej Dojazdowa]][[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Nasielska Kolej Dojazdowa]][[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
Aktualna wersja na dzień 16:13, 26 sty 2013
Tabor Nasielskiej Kolei Dojazdowej na inwentarzu WMD Nasielsk w latach 1950-2001.
Lokomotywy Parowe[edytuj]
Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
T2-1026 | Orenstein & Koppel 5851 | 1912 | przekazany z ? (przed 2 III 53 r.) | 10 IV 54 r. Zakłady Magnezytowe Strzelin | ex Jurgen Brandt Rendsburg Nr 8 |
Ty1-1084 | Freudenstein 2 | 1899 | 21 II 50 r. WMD Lisewo | od VI 54 r. do 4 X 56 r. dzierżawa Kraków (13 VIII 54 r. w trakcie dzierżawy przekazany na inwentarz WMD Warszawa Stalowa | ex W.K.A.G. 4 |
Ty2-1123 | Hartman 1331 | 1884 | 1950 r. WMD Sochaczew | 1951 r. WMD Nowy Dwór Gd. | ex 99.2504 ex C11-701 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 9 |
Ty2-1128 | Hartman 1664 | 1890 | 1950 r. WMD Krośniewice | 3 V 1955 r. WMD Nowy Dwór Gd. | ex 99.25005 ex C11-703 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 41 |
Wagony motorowe[edytuj]
Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
M 101 | Zakłady Ostrowieckie ? | 1938 | X 1950 r. WMD Gozdów ? | ok. 1951 r. WMD Sochaczew | |
M 102 | Zakłady Ostrowieckie ? | 1938 | X 1950 r. WMD Gozdów ? | ok. 1951 r. WMD Sochaczew |
Lokomotywy spalinowe[edytuj]
Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Źródła[edytuj]
- Zbigniew Tucholski, Nasielska Kolej Wąskotorowa