3Aw: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(taka tabela) |
|||
| (Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 8 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | '''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]] | ||
| + | Zdjęcia Wagonu 3Aw: | ||
| − | == Lista wagonów == | + | == Lista wagonów 3Aw == |
| + | |||
| + | Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP | ||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
| Linia 13: | Linia 17: | ||
|563 | |563 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]] | ||
| Linia 20: | Linia 24: | ||
|567 | |567 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] | ||
|Krośniewice | |Krośniewice | ||
| + | |- | ||
| + | |591 | ||
| + | |1959 | ||
| + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
| + | |750 mm | ||
| + | | | ||
| + | |Berehowo (UA) | ||
| + | |- | ||
| + | |613 | ||
| + | |1960 | ||
| + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
| + | |750 mm | ||
| + | | | ||
| + | |Berehowo (UA) | ||
| + | |- | ||
| + | |615 | ||
| + | |1960 | ||
| + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
| + | |750 mm | ||
| + | | | ||
| + | |Berehowo (UA) | ||
|- | |- | ||
|763 | |763 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color: #80FF89;" | sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] | ||
| − | | | + | |Dynów |
|- | |- | ||
|779 | |779 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]] | ||
| Linia 41: | Linia 66: | ||
|781 | |781 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]] | ||
| Linia 48: | Linia 73: | ||
|556 | |556 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] | ||
| − | | | + | |Sułów Milicki |
|- | |- | ||
|793 | |793 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]] | ||
| Linia 62: | Linia 87: | ||
|564 | |564 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]] | ||
| Linia 69: | Linia 94: | ||
|566 | |566 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]] | ||
| Linia 76: | Linia 101: | ||
|786 | |786 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]] | ||
| Linia 83: | Linia 108: | ||
|788 | |788 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]] | ||
| Linia 90: | Linia 115: | ||
|789 | |789 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]] | ||
| Linia 97: | Linia 122: | ||
|795 | |795 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]] | ||
| Linia 104: | Linia 129: | ||
|797 | |797 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]] | ||
| Linia 111: | Linia 136: | ||
|799 | |799 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]] | ||
| Linia 118: | Linia 143: | ||
|557 | |557 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]] | ||
| Linia 125: | Linia 150: | ||
|558 | |558 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]] | ||
| Linia 132: | Linia 157: | ||
|559 | |559 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]] | ||
| Linia 139: | Linia 164: | ||
|560 | |560 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]] | ||
| Linia 146: | Linia 171: | ||
|561 | |561 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]] | ||
| Linia 153: | Linia 178: | ||
|562 | |562 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]] | ||
| Linia 160: | Linia 185: | ||
|565 | |565 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]] | ||
| Linia 167: | Linia 192: | ||
|568 | |568 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]] | ||
| Linia 174: | Linia 199: | ||
|569 | |569 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]] | ||
| Linia 181: | Linia 206: | ||
|570 | |570 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]] | ||
| Linia 188: | Linia 213: | ||
|571 | |571 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]] | ||
| Linia 195: | Linia 220: | ||
|572 | |572 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]] | ||
| Linia 202: | Linia 227: | ||
|573 | |573 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]] | ||
| Linia 209: | Linia 234: | ||
|574 | |574 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]] | ||
| Linia 216: | Linia 241: | ||
|575 | |575 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]] | ||
| Linia 223: | Linia 248: | ||
|576 | |576 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]] | ||
| Linia 230: | Linia 255: | ||
|577 | |577 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]] | ||
| Linia 237: | Linia 262: | ||
|578 | |578 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]] | ||
| Linia 244: | Linia 269: | ||
|579 | |579 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]] | ||
| Linia 251: | Linia 276: | ||
|580 | |580 | ||
|1959 | |1959 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]] | ||
| Linia 258: | Linia 283: | ||
|761 | |761 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]] | ||
| Linia 265: | Linia 290: | ||
|762 | |762 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]] | ||
| Linia 272: | Linia 297: | ||
|764 | |764 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]] | ||
| Linia 279: | Linia 304: | ||
|765 | |765 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]] | ||
| Linia 286: | Linia 311: | ||
|766 | |766 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]] | ||
| Linia 293: | Linia 318: | ||
|767 | |767 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]] | ||
| Linia 300: | Linia 325: | ||
|768 | |768 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]] | ||
| Linia 307: | Linia 332: | ||
|769 | |769 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]] | ||
| Linia 314: | Linia 339: | ||
|770 | |770 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]] | ||
| Linia 321: | Linia 346: | ||
|771 | |771 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]] | ||
| Linia 328: | Linia 353: | ||
|772 | |772 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]] | ||
| Linia 335: | Linia 360: | ||
|773 | |773 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]] | ||
| Linia 342: | Linia 367: | ||
|774 | |774 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]] | ||
| Linia 349: | Linia 374: | ||
|775 | |775 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]] | ||
| Linia 356: | Linia 381: | ||
|776 | |776 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]] | ||
| Linia 363: | Linia 388: | ||
|777 | |777 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]] | ||
| Linia 370: | Linia 395: | ||
|778 | |778 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]] | ||
| Linia 377: | Linia 402: | ||
|780 | |780 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]] | ||
| Linia 384: | Linia 409: | ||
|782 | |782 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]] | ||
| Linia 391: | Linia 416: | ||
|783 | |783 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]] | ||
| Linia 398: | Linia 423: | ||
|784 | |784 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]] | ||
| Linia 405: | Linia 430: | ||
|785 | |785 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]] | ||
| Linia 412: | Linia 437: | ||
|787 | |787 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]] | ||
| Linia 419: | Linia 444: | ||
|790 | |790 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]] | ||
| Linia 426: | Linia 451: | ||
|791 | |791 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]] | ||
| Linia 433: | Linia 458: | ||
|792 | |792 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]] | ||
| Linia 440: | Linia 465: | ||
|794 | |794 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]] | ||
| Linia 447: | Linia 472: | ||
|796 | |796 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]] | ||
| Linia 454: | Linia 479: | ||
|798 | |798 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]] | ||
| Linia 461: | Linia 486: | ||
|800 | |800 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]] | ||
| Linia 468: | Linia 493: | ||
|801 | |801 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]] | ||
| Linia 475: | Linia 500: | ||
|802 | |802 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]] | ||
| Linia 482: | Linia 507: | ||
|803 | |803 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]] | ||
| Linia 489: | Linia 514: | ||
|804 | |804 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]] | ||
| Linia 496: | Linia 521: | ||
|805 | |805 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]] | ||
| Linia 503: | Linia 528: | ||
|806 | |806 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]] | ||
| Linia 510: | Linia 535: | ||
|807 | |807 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]] | ||
| Linia 517: | Linia 542: | ||
|808 | |808 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]] | ||
| Linia 524: | Linia 549: | ||
|809 | |809 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]] | ||
| Linia 531: | Linia 556: | ||
|810 | |810 | ||
|1960 | |1960 | ||
| − | | style= | + | | style="background-color:#FF8080;" |złom |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | ||
| | | | ||
| + | |- | ||
| + | |456 | ||
| + | |nieznany | ||
| + | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny | ||
| + | |750 mm | ||
| + | | | ||
| + | |Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
| + | [[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]] | ||
| + | [[Kategoria:Zalążki artykułów]] | ||
| + | [[Kategoria:3Aw|*]] | ||
Aktualna wersja na dzień 17:17, 23 kwi 2025
3Aw - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako 2Aw. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby PKP. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
Lista wagonów 3Aw[edytuj]
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
| Nr fabr. | Rok prod. | Stan | Prześwit | Oznaczenie | Stacjonuje |
|---|---|---|---|---|---|
| 563 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 407-5 | Rogów |
| 567 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 411-7 | Krośniewice |
| 591 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
| 613 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
| 615 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
| 763 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 427-3 | Dynów |
| 779 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 443-0 | Sochaczew |
| 781 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 445-5 | Rogów |
| 556 | 1959 | pomnik | 750 mm | Bxhpi 00-380024 400-0 | Sułów Milicki |
| 793 | 1960 | pomnik | 750 mm | Bxhpi 00-380024 457-0 | Krotoszyn |
| 564 | 1959 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 408-3 | Przeworsk |
| 566 | 1959 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 410-9 | Przeworsk |
| 786 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 450-5 | Gniezno |
| 788 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 452-1 | Środa Miasto |
| 789 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 453-9 | MKW Sochaczew |
| 795 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 459-6 | Jędrzejów |
| 797 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 461-2 | Jędrzejów |
| 799 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 463-8 | Jędrzejów |
| 557 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 401-8 | |
| 558 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 402-6 | |
| 559 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 403-4 | |
| 560 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 404-2 | |
| 561 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 405-9 | |
| 562 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 406-7 | |
| 565 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 409-1 | |
| 568 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 412-5 | |
| 569 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 413-3 | |
| 570 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 414-1 | |
| 571 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 415-8 | |
| 572 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 416-6 | |
| 573 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 417-4 | |
| 574 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 418-2 | |
| 575 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 419-0 | |
| 576 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 420-8 | |
| 577 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 421-6 | |
| 578 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 422-4 | |
| 579 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 423-2 | |
| 580 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 424-0 | |
| 761 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 425-7 | |
| 762 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 426-5 | |
| 764 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 428-1 | |
| 765 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 429-9 | |
| 766 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 430-7 | |
| 767 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 431-5 | |
| 768 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 432-3 | |
| 769 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 433-1 | |
| 770 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 434-9 | |
| 771 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 435-6 | |
| 772 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 436-4 | |
| 773 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 437-2 | |
| 774 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 438-0 | |
| 775 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 439-8 | |
| 776 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 440-6 | |
| 777 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 441-4 | |
| 778 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 442-2 | |
| 780 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 444-8 | |
| 782 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 446-3 | |
| 783 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 447-1 | |
| 784 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 448-9 | |
| 785 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 449-7 | |
| 787 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 451-3 | |
| 790 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 454-7 | |
| 791 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 455-4 | |
| 792 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 456-2 | |
| 794 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 458-8 | |
| 796 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 460-4 | |
| 798 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 462-0 | |
| 800 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 464-6 | |
| 801 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 465-3 | |
| 802 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 466-1 | |
| 803 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 467-9 | |
| 804 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 468-7 | |
| 805 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 469-5 | |
| 806 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 470-3 | |
| 807 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 471-1 | |
| 808 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 472-9 | |
| 809 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 473-7 | |
| 810 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 474-5 | |
| 456 | nieznany | sprawny | 750 mm | Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 |