Tabor:Lw-01441: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Gminna | + | |Ostatnie stacjonowanie=Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Osieciny |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Osieciny}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:02, 3 wrz 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 2069
Stan: nieznany
Rok produkcji
1970
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Osieciny
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Osieciny | b/d | - | b/d |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła