Tabor:Lw-00074: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=W trakcie remontu |
|Producent=ZNTK Poznań | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=568 | |Numer=568 | ||
|Rok produkcji=1957 | |Rok produkcji=1957 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Rok odstawienia=2012 |
+ | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-568 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=S324HL |
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy |
− | |Użytkownik= | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Kolej= | + | |Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach |
− | |Uwagi= | + | |Właściciel=Własność prywatna |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Branice"| | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Uwagi=Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/> |
+ | -Kolor szary zamiast zielonego, <br/> | ||
+ | -Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/> | ||
+ | -Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/> | ||
+ | -Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/> | ||
+ | Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę. | ||
+ | |Opis=(nagranie z 2011r.) https://www.youtube.com/watch?v=XBcw-GanJy4 | ||
+ | |||
+ | Lokomotywa zostanie odrestaurowana do stanu sprawnego, pomalowana w barwy, które dostała w cegielni "Branice" tzn: <br/> | ||
+ | -żółta czołownica i boki płaszczatek <br/> | ||
+ | -szara buda lokomotywy <br/> | ||
+ | -wiazary i koła czerwone z białymi bandażami <br/> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Konradów"|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Branice"|b/d|2021}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2021|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Wls40-568|1957|Nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | ||
+ | |Grafika=Wls40-568 Rudy.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Wls40-568 na stacji Rudy 04.09.2021r. | ||
+ | |Foto1=Wls40 568.jpeg | ||
+ | |Opis1=Wls40-568 w cegielni Branice 2020r. | ||
+ | |Foto2=Wls40-568 Rudy remont.jpg | ||
+ | |Opis2=Wls40-568 podczas remontu na stacji Rudy 07.04.2024r. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:45, 1 lip 2024
<<< WLs40
WLs40 568
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1957
Producent
ZNTK Poznań
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2012
Aktualne oznaczenie
WLs40-568
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
Użytkownik
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Właściciel
Własność prywatna
Stacjonowanie
Cegielnia "Konradów" | b/d | - | b/d |
Cegielnia "Branice" | b/d | - | 2021 |
Rudy | 2021 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
Wls40-568 | 1957 | - | Nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych:
-Kolor szary zamiast zielonego,
-Boki płaszczatek i czołownice na żółto,
-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień),
-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał.
Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.
Szczegółowy opis i uwagi
(nagranie z 2011r.) https://www.youtube.com/watch?v=XBcw-GanJy4
Lokomotywa zostanie odrestaurowana do stanu sprawnego, pomalowana w barwy, które dostała w cegielni "Branice" tzn:
-żółta czołownica i boki płaszczatek
-szara buda lokomotywy
-wiazary i koła czerwone z białymi bandażami