Tabor:Lw-02084: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=900 mm | |Ostatni rozstaw=900 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice"|1971|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2190|1971|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2190|1971|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|900 mm|1971|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|900 mm|1971|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 23:47, 22 lut 2020
<<< 2WLs50
2WLs50 2190
Stan: nieznany
Rok produkcji
1971
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2190
Aktualny rozstaw
900 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice" | 1971 | - | b/d |
Rozstaw
900 mm | 1971 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2190 | 1971 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła