Tabor:Lw-02112: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2231 |Rok produkcji=1973 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231...") |
(ulepszenia) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
|Numer=2231 | |Numer=2231 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1972 |
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231 | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
− | |Uwagi=Numer zakładowy 5. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
+ | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
+ | |Uwagi=Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
+ | |Opis=Rok produkcji 1972 według B. Pokropińskiego, pasujący do podanych tam zakresów<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>, 1973 według M. Malczewskiego<ref name=głog/>. Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I".<br> W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna<ref name=głog>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|5|1973|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 12:55, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2231
Stan: nieznany
Rok produkcji
1972
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2231
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
Huta Miedzi "Głogów I" | 1973 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
5 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Rok produkcji 1972 według B. Pokropińskiego, pasujący do podanych tam zakresów[1], 1973 według M. Malczewskiego[2]. Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I".
W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna[2].
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 164
- ↑ 2,0 2,1 "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37