Tabor:Lw-02112: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2231 |Rok produkcji=1973 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231...") |
(ulepszenia) |
||
| (Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
| Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
|Numer=2231 | |Numer=2231 | ||
| − | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1972 |
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231 | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
| − | |Uwagi=Numer zakładowy 5. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko | + | |Ostatni kraj=Polska |
| + | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
| + | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
| + | |Uwagi=Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
| + | |Opis=Rok produkcji 1972 według B. Pokropińskiego, pasujący do podanych tam zakresów<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>, 1973 według M. Malczewskiego<ref name=głog/>. Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I".<br> W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna<ref name=głog>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | ||
| − | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|5|1973|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 12:55, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2231
Stan: nieznany
Rok produkcji
1972
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2231
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
| Huta Miedzi "Głogów I" | 1973 | - | b/d |
Rozstaw
| 600 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
| 5 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Rok produkcji 1972 według B. Pokropińskiego, pasujący do podanych tam zakresów[1], 1973 według M. Malczewskiego[2]. Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I".
W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna[2].
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 164
- ↑ 2,0 2,1 "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37