Tabor:Lw-02010: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | |Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Ciechanów|1964| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Ciechanów|1964|1989}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|1989|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1630|1964|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1630|1964|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 14:49, 23 lis 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1630
Stan: eksponat
Rok produkcji
1964
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Eksponat
Aktualne oznaczenie
WLs50-1630
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cukrownia Ciechanów | 1964 | - | 1989 |
Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | 1989 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1964 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-1630 | 1964 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi