Tabor:Lw-01382: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Użytkownik=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
 
|Właściciel=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
 
 
|Uwagi=Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu
 
|Uwagi=Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński|1989|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński"|1989|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1989|Obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1989|Obecnie}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:20, 22 lut 2020


<<< WLp50

WLp50 001

Stan: nieznany

Rok produkcji

1989

Producent

Z.N.T. i S. Brzesko

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

SW-266/L1

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński" 1989 - b/d

Rozstaw

750 mm 1989 - Obecnie

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła