Tabor:Lw-01410: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Zielonka"|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Zielonka"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2260|1973|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2260|1973|b/d}}

Aktualna wersja na dzień 12:59, 10 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 2260

Stan: nieznany

Rok produkcji

1973


Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-2260

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Zielonka"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia "Zielonka" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1973 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2260 1973 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach[1].

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 164

  • Michał Zajfert. Cegielnie. „Stalowe Szlaki”. 1/2/3. 1, s. 7, 04 1990. Warszawa: Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym. (Biblioteka:A-04414).