Tabor:Lw-01229: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=1971
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|1971|1954|2000?}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|1954|2000?}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-225|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-225|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|200*}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|200*}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 08:52, 22 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 225

Stan: złom

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

WLs40-225

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Złocieniec"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Złocieniec" 1954 - 2000?

Rozstaw

600 mm 1954 - 200*

Oznaczenie

WLs40-225 b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła