Tabor:Lw-00684: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Żabno"
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Sieradza"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.
 
|Uwagi=Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Żabno"|1967|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Sieradza"|1967|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1901|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1901|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1967|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1967|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 09:04, 22 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 1901

Stan: nieznany

Rok produkcji

1967

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Nieznany

Rok odstawienia

1999

Aktualne oznaczenie

WLs50-1901

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Sieradza"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Sieradza" 1967 - b/d

Rozstaw

600 mm 1967 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1901 b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła