Tabor:Lw-01479: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=550 mm | |Ostatni rozstaw=550 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia" |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia"|b/d|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1743|1965|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1743|1965|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|550 mm|1965|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|550 mm|1965|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 23:09, 22 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 1743
Stan: nieznany
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1743
Aktualny rozstaw
550 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
550 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1743 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła