Tabor:Lw-01959: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=z |Typ=z |Numer=z |Rok produkcji=z |Ostatnie oznaczenie=z |Ostatni rozstaw=z |Ostatni typ silnika=z |Ostatnie stacjonowani...") |
|||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Sprawna |
− | |Producent= | + | |Producent=Kambarskie Zakłady Mechaniczne |
− | |Typ= | + | |Typ=TGM40 |
− | |Numer= | + | |Numer=0566 |
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=Nieznany |
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=TGM40-0566 |
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatni rozstaw=1520 mm |
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Terminal przeładunkowy Torrems w Szczebrzeszynie |
− | |Ostatni kraj=z | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Uwagi=Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Opis=https://www.facebook.com/kolejowelubelskie/photos/2849173931780989/ |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Terminal przeładunkowy Torrems w Szczebrzeszynie|b/d|b/d}} |
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Nieznane|b/d|b/d}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1520 mm|b/d|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 20:22, 11 lut 2021
<<< TGM40
TGM40 0566
Stan: sprawna
Rok produkcji
Nieznany
Producent
Kambarskie Zakłady Mechaniczne
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
TGM40-0566
Aktualny rozstaw
1520 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Terminal przeładunkowy Torrems w Szczebrzeszynie
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Terminal przeładunkowy Torrems w Szczebrzeszynie | b/d | - | b/d |
Rozstaw
1520 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
Nieznane | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR
Szczegółowy opis i uwagi
https://www.facebook.com/kolejowelubelskie/photos/2849173931780989/
Galeria
Źródła