Tabor:Lw-00582: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Odstawiona | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L30H | |
− | + | |Numer=24368 | |
− | + | |Rok produkcji=1981 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-64 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=600 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12 | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Żnin Wąsk. | |
− | + | |Kolej=Żnińska Kolej Dojazdowa | |
− | + | |Uwagi=Kolor niebieski | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1981|1997}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1997|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-64|1981|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|nadal}} | |
− | + | |Grafika=Wenecja Museum (12).jpg | |
− | + | |Opis grafiki=2006 rok | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 20:29, 4 sie 2019
<<< L30H
L30H 24368
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1981
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-64
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Żnin Wąsk.
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12
Kolej
Żnińska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Białośliwie Wąsk. | 1981 | - | 1997 |
Żnin Wąsk. | 1997 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd2-64 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła