Tabor:Lw-02633: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie |Typ=Gospodarczy |Numer=brak |Rok produkcji=1931 |Rok złomowania=195...") |
m |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie | |Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie | ||
|Typ=Gospodarczy | |Typ=Gospodarczy | ||
− | |Numer= | + | |Numer=?(GKP 2) |
|Rok produkcji=1931 | |Rok produkcji=1931 | ||
|Rok złomowania=1953 | |Rok złomowania=1953 |
Aktualna wersja na dzień 19:19, 1 maj 2020
<<< Gospodarczy
Gospodarczy ?(GKP 2)
Stan: złom
Rok produkcji
1931
Producent
Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie
Stan
Złom
Rok złomowania
1953
Ostatnie oznaczenie
Myz021
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Lisewo Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Ford BB
Stacjonowanie
Gniezno Wąskotorowe | 1931 | - | 1951 |
Koronowo Wąskotorowe | 1951 | - | 1951 |
Lisewo Wąskotorowe | 1951 | - | 1953 |
Rozstaw
600 mm | 1931 | - | 1951 |
750 mm | 1951 | - | 1953 |
Oznaczenie
GKP 2 | 1931 | - | 1947 |
Mxx021 | 1947 | - | 1949 |
Myz021 | 1949 | - | 1953 |
Dodatkowe informacje
Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany.
Galeria
Źródła