Tabor:Lw-02634: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Odstawiona |Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie |Typ=nieznany |Numer=?(BKP 1) |Rok produkcji=1932 |Rok odst...") |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Czynny |
|Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie | |Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie | ||
|Typ=nieznany | |Typ=nieznany | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S-42 | |Ostatni typ silnika=S-42 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej parkowa maltanka |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych | |Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych | ||
|Kolej=Kolej Parkowa Maltanka | |Kolej=Kolej Parkowa Maltanka | ||
− | |Opis=Wagon odbudowany w 1993 roku w ZNTK Poznań prowadził regularne pociągi na Maltance, ale ze względu na brak miejsca w lokomotywowni został wywieziony do zajezdni tramwajowej Forteczna. | + | |Opis=Tzw. "Ryjek". |
+ | Wagon odbudowany w 1993 roku w ZNTK Poznań prowadził regularne pociągi na Maltance, ale ze względu na brak miejsca w lokomotywowni został wywieziony do zajezdni tramwajowej Forteczna. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Koronowo Wąskotorowe|1932|1953}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1953|1993}}{{Lw stacjonowanie|ZNTK Poznań|1993|1994}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu|1994|2004}}{{Lw stacjonowanie|Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa)|2004|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Koronowo Wąskotorowe|1932|1953}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1953|1993}}{{Lw stacjonowanie|ZNTK Poznań|1993|1994}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu|1994|2004}}{{Lw stacjonowanie|Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa)|2004|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|BKP Wóz Motorowy nr 1|1932|1939}}{{Lw oznaczenie|BKB Motorwagen T1|1939|1947}}{{Lw oznaczenie|Mxx041|1947|1949}}{{Lw oznaczenie|Mxz041|1949|1960}}{{Lw oznaczenie|MBxc1-41|1960|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|BKP Wóz Motorowy nr 1|1932|1939}}{{Lw oznaczenie|BKB Motorwagen T1|1939|1947}}{{Lw oznaczenie|Mxx041|1947|1949}}{{Lw oznaczenie|Mxz041|1949|1960}}{{Lw oznaczenie|MBxc1-41|1960|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1932|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1932|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 09:59, 3 sie 2021
<<< nieznany
nieznany ?(BKP 1)
Stan: nieznany
Rok produkcji
1932
Producent
Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie
Stan
Czynny
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
MBxc1-41
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej parkowa maltanka
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S-42
Kolej
Kolej Parkowa Maltanka
Właściciel
Poznański Klub Modelarzy Kolejowych
Stacjonowanie
Koronowo Wąskotorowe | 1932 | - | 1953 |
Witaszyce Wąskotorowe | 1953 | - | 1993 |
ZNTK Poznań | 1993 | - | 1994 |
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu | 1994 | - | 2004 |
Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa) | 2004 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1932 | - | nadal |
Oznaczenie
BKP Wóz Motorowy nr 1 | 1932 | - | 1939 |
BKB Motorwagen T1 | 1939 | - | 1947 |
Mxx041 | 1947 | - | 1949 |
Mxz041 | 1949 | - | 1960 |
MBxc1-41 | 1960 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Tzw. "Ryjek". Wagon odbudowany w 1993 roku w ZNTK Poznań prowadził regularne pociągi na Maltance, ale ze względu na brak miejsca w lokomotywowni został wywieziony do zajezdni tramwajowej Forteczna.
Galeria
Źródła