Tabor:Lw-02637: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
− | |Producent= | + | |Producent=WMD Krośniewice |
|Typ=Gospodarczy | |Typ=Gospodarczy | ||
− | |Numer= | + | |Numer=?(01) |
|Rok produkcji=1933 | |Rok produkcji=1933 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Rok złomowania=1973 |
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatnie oznaczenie=MBxd1-111 |
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni rozstaw=750 mm |
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatni typ silnika=Wola DTK150 |
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. | |Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. | ||
− | W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. | + | W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. W 1951 przebudowany w WMD Pleszew. Skreślony z inwentarza 09.02.1973. |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934|1950}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1950|1952}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1952|1956}}{{Lw stacjonowanie|Sompolno|1956|1960}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1961|1963}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1964|1973}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|01|1934|1947}}{{Lw oznaczenie|Cx1501|1947| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|01|1934|1947}}{{Lw oznaczenie|Cx1501|1947|1951}}{{Lw oznaczenie|Mx 111|1951|1961}}{{Lw oznaczenie|MBxd1-111|1961|1973}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1934| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1934|1973}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:25, 3 maj 2020
<<< Gospodarczy
Gospodarczy ?(01)
Stan: złom
Rok produkcji
1933
Producent
WMD Krośniewice
Stan
Złom
Rok złomowania
1973
Ostatnie oznaczenie
MBxd1-111
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Śmigiel
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Wola DTK150
Stacjonowanie
Krośniewice | 1934 | - | 1950 |
Pleszew Miasto | 1950 | - | 1952 |
Śmigiel | 1952 | - | 1956 |
Sompolno | 1956 | - | 1960 |
Trzebnica Gaj | 1961 | - | 1963 |
Śmigiel | 1964 | - | 1973 |
Rozstaw
750 mm | 1934 | - | 1973 |
Oznaczenie
01 | 1934 | - | 1947 |
Cx1501 | 1947 | - | 1951 |
Mx 111 | 1951 | - | 1961 |
MBxd1-111 | 1961 | - | 1973 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. W 1951 przebudowany w WMD Pleszew. Skreślony z inwentarza 09.02.1973.
Galeria
Źródła