Tabor:Lw-02645: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie |Typ=W4M |Numer=385 |Rok produkcji=1938 |Rok odstawienia=1972 |...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie | |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie | ||
|Typ=W4M | |Typ=W4M |
Aktualna wersja na dzień 15:36, 3 maj 2020
<<< W4M
W4M 385
Stan: złom
Rok produkcji
1938
Producent
Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
Stan
Złom
Rok odstawienia
1972
Rok złomowania
1975
Ostatnie oznaczenie
MBxd1-119
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Repty
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S-53
Stacjonowanie
Gozdów | 1938 | - | 1952 |
ZNTK Opole | 1953 | - | 1953 |
Krośniewice | 1954 | - | 1966 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1967 | - | 1972 |
Repty | 1972 | - | 1975 |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
05 | 1938 | - | ? |
Cx ? | ? | - | 1953 |
Mxz 146 | 1954 | - | 1961 |
MBxc1-146 | 1961 | - | 1967 |
MBxd1-119 | 1967 | - | 1975 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Skreślony z inwentarza 04.06.1972. Miał trafić do Muzeum Kolejnictwa.
Galeria
Źródła