Tabor:Lw-02650: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG |Typ=nieznany |Numer=? |Rok produkcji=1938 |Rok odstawienia=1974 |Rok złomowania=1980 |Ostatni...") |
m |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
− | |Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG | + | |Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG Bautzen |
|Typ=nieznany | |Typ=nieznany | ||
− | |Numer=? | + | |Numer=?(114) |
|Rok produkcji=1938 | |Rok produkcji=1938 | ||
|Rok odstawienia=1974 | |Rok odstawienia=1974 |
Aktualna wersja na dzień 13:11, 4 maj 2020
<<< nieznany
nieznany ?(114)
Stan: złom
Rok produkcji
1938
Producent
Waggon und Maschinenfabrik AG Bautzen
Stan
Złom
Rok odstawienia
1974
Rok złomowania
1980
Ostatnie oznaczenie
MBxd1-114
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Trzebnica Gaj
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Fiat 368
Stacjonowanie
Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy | 1938 | - | 1943 |
Krośniewice | 1943 | - | 1952 |
Bogatynia | 1952 | - | 1956 |
Trzebnica Gaj | 1956 | - | 1980 |
Rozstaw
750 mm | 1938 | - | 1980 |
Oznaczenie
137.323 | 1938 | - | 1947 |
Cx 1502 | 1947 | - | 1952 |
Mx 114 | 1952 | - | 1961 |
MBxd1-114 | 1961 | - | 1980 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon w 1943 sprowadzony na potrzeby Wermachtu do Krośniewic i pozbawiony silnika. W 1952 odbudowany jako silnikowy w ZNTK Opole. Skreślony z inwentarza 04.09.1974 miał trafić do Muzeum Kolejnictwa.
Galeria
Źródła