Zestawienie wąskotorowych lokomotyw spalinowych GLs25, GLs30: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 46 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | == Lista lokomotyw GLs20, GLs25, GLs30 produkcji Zakładów Remontu Maszyn Budowlanych nr 5 w Gliwicach (ZREMB Gliwice) - [niepełna] == | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | {{#ask:[[Lw producent::ZREMB Gliwice]] | limit = 250 | |
− | + | |?Lw numer seryjny | |
− | + | |?Lw rok produkcji | |
− | + | |?Lw stan | |
− | + | |?Lw ostatni rozstaw | |
− | + | |?Lw ostatni typ silnika | |
− | + | |?Lw ostatnie oznaczenie | |
− | + | |?Lw ostatnie stacjonowanie | |
− | + | |?Lw uwagi | |
− | + | |?Lw numer seryjny | |
− | + | |?Lw strona | |
− | + | |?Lw typ fabryczny | |
− | + | |sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny | |
− | + | |format=template | |
− | + | |template=Lw tabela | |
− | + | |introtemplate=Lw tabela nagłówek | |
− | + | | outrotemplate=Lw tabela stop | |
− | + | |link=all | |
− | + | |headers=show | |
− | + | |searchlabel=… dalsze wyniki | |
− | + | |class=sortable wikitable smwtable | |
− | + | }} | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |? | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |? | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Źródła == | == Źródła == | ||
Linia 230: | Linia 29: | ||
* informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | * informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | ||
* własne badania i analizy. | * własne badania i analizy. | ||
− | [[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe]] | + | [[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe|G]] |
− | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne|G]] |
Aktualna wersja na dzień 10:35, 9 maj 2018
Lista lokomotyw GLs20, GLs25, GLs30 produkcji Zakładów Remontu Maszyn Budowlanych nr 5 w Gliwicach (ZREMB Gliwice) - [niepełna][edytuj]
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GLs25/? | 1952 | Sprawna | 600 mm | Nieznany | Brak | Białośliwie Wąsk. | W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy. |
GLs30/? | 1954 | Sprawna | 600 mm | Nieznany | Brak | Płociczno | Lokomotywa ma żółtą malaturę. |
GLs30/numer nieznany | 1954 | Sprawna | 600 mm | S-322 | Brak | Płociczno | Lokomotywa ma żółtą malaturę. |
GLs20/Nieznany | 1957 | Sprawna | 600 mm | S-322 | brak | Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | |
GLs20/02 | 1958 | Złom | 500 mm | S-62 | b/d | Wojcieszowskie Zakłady Przemysłu Wapienniczego w Wojcieszowie Górnym | |
GLs20/1 | 1959 | Złom | 500 mm | S-62 | b/d | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Strzelce Opolskie | |
GLs30/13196 | 1959 | Odstawiona | 600 mm | Nieznany | Brak | b/d | |
GLs20/30/2 | 1959 | Złom | 500 mm | S-62 | b/d | Wojcieszowskie Zakłady Przemysłu Wapienniczego w Wojcieszowie Górnym | |
GLs30/14128 | 1961 | Sprawna | 600 mm | S-322 | Brak | MPWiK Zakład Uzdatniania Wody - Kraków Bielany | Kolor brązowy. |
GLs30/19216 | 1964 | Odstawiona | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Siedliska" | Kolor szary; w 2002 roku była sprawna |
GLs30/19220 | 1964(?) | Odstawiona | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Siedliska" | Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku |
GLs20/03018 | ? | Sprawna | 600 mm | Nieznany | Brak | Firma "Lokserwis" w Częstochowie | Kolor szary. |
GLs30/? | ? | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Rozpędziny" | |
GLs30/? | ? | Odstawiona | 600 mm | S-322 | Brak | Skansen w Rudach | |
GLs30/? | ? | Złom | 600 mm | S-322 | Brak | Cegielnia "Niemodlin" | |
GLs30/?? | ? | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Objezierze" | Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni |
GLs30/b/d | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | b/d | LOKSERWIS Częstochowa | |
GLs30/b/d | ? | Odstawiona | 600 mm | S-322 | brak | b/d | |
GLs30/b/d | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | b/d | Własność prywatna, Austria | Kolor zielono-pomarańczowy |
GLs30/b/d | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | Brak | Ziegelei Museum - Sonderheim | |
GLs30/b/d | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | 11 | Zakład Torfowy "Lasland" Grądy | |
GLs30/b/d | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | 12 | Zakład Torfowy "Lasland" Grądy | |
GLs30/nn6 | ? | Sprawna | 600 mm | S-322 | b/d | LOKSERWIS Częstochowa | |
GLs30/nn7 | ? | Wrak | 600 mm | Brak silnika | brak | INTERLOK Piła | Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika |
GLs30/nn8 | ? | Odstawiona | 550 mm | S-322 | b/d | Warsztat samochodowy w Ludwikowicach | |
GLs30/- | Nieznany | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Klinkiernia PW "Nower" - Lubsko | |
GLs30/-- | Nieznany | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Klinkiernia PW "Nower" - Lubsko | |
GLs30/--- | Nieznany | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Klinkiernia PW "Nower" - Lubsko | |
GLs30/? | Nieznany | Odstawiona | 600 mm | S-322 | Brak | Cegielnia "Chwalimierz" | Kolor czarny z żółtym podwoziem. |
GLs30/Nieznany | Nieznany | Złom | 600 mm | S-322 | Brak | Cegielnia "Murzynowo" | |
GLs30/Nieznany 2 | Nieznany | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Murzynowo" | Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy. |
GLs30/nn/10 | Nieznany | Eksponat | 550 mm | S-322 | Brak | Skansen Górniczy „Królowa Luiza” w Zabrzu | |
GLs30/nn/9 | Nieznany | Wrak | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Kotla" | |
GLs30/b/d | b/d | Złom | 550 mm | Nieznany | b/d | Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice" | |
GLs30/b/d | b/d | Złom | 600 mm | Nieznany | b/d | Cegielnia "Kietrz" | |
GLs30/b/d | b/d | Złom | 550 mm | S-322 | b/d | Kopalnia Węgla Kamiennego "Makoszowy" | |
GLs30/b/d | b/d | Złom | 550 mm | Nieznany | b/d | Kopalnia Węgla Kamiennego "Makoszowy" | |
GLs30/b/d | b/d | Wrak | 450 mm | S-322 | 1 | Teleenergetyczne Konstrukcje Wsporcze Sp. z o.o. Wałbrzych | |
GLs30/b/d | b/d | Złom | 550 mm | Nieznany | b/d | Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice" | |
GLs30/b/d | b/d | Nieznany | 450 mm | S-322 | 2 | Tartak w Wałbrzychu | |
GLs30/numer nieznany | b/d | Złom | 600 mm | S-322 | b/d | Cegielnia "Gołkowice" | |
GLs30/NN | nieznany | Nieznany | 600 mm | Nieznany | nieznane | Kamieniołom w Kazimierzu Dolnym | |
GLs30/NN | nieznany | Nieznany | 600 mm | Nieznany | nieznane | Cegielnia "Niemodlin" | |
GLs30/nieznany | nieznany | Nieznany | 600 mm? | Nieznany | nieznane | Budowa Tychów | |
GLs30/nieznany | nieznany | Nieznany | 600 mm | Nieznany | nieznane | Cegielnia "Rzucewo" |
Źródła[edytuj]
- informacje pochodzące ze zbiorów p. Marka Malczewskiego zawarte w artykule „Lokomotywy spalinowe GLs30 dla przemysłu” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 12/2002 oraz serii artykułów poświęconych kolejkom cegielnianym;
- informacje zawarte w monografiach oraz na stronach internetowych poszczególnych kolei wąskotorowych;
- informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej;
- własne badania i analizy.