Oznaczenia przemysłowe taboru: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(→WLs180) |
|||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
== Lokomotywy spalinowe == | == Lokomotywy spalinowe == | ||
− | Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano | + | Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer fabryczny pojazdu. W przypadku parowozów częste było oznaczanie lokomotywy numerem fabrycznym kotła. W przypadku niektórych zakładów eksploatujących większą liczbę lokomotyw nadawano numer zakładowy wg odrębnej numeracji. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | [[Kategoria:Oznaczenia taboru]] | |
+ | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
Aktualna wersja na dzień 12:51, 10 kwi 2018
Lokomotywy spalinowe[edytuj]
Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer fabryczny pojazdu. W przypadku parowozów częste było oznaczanie lokomotywy numerem fabrycznym kotła. W przypadku niektórych zakładów eksploatujących większą liczbę lokomotyw nadawano numer zakładowy wg odrębnej numeracji.