Plik:Kol Elektr KG-Zp Ryc 10.jpg: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku.)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
== Opis ==
 
== Opis ==
Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku.
+
{{Opis_Elem_Wyd
 +
|Elem_popr    = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_09.jpg|Wykres utraty prędkości na wzniesieniu]]
 +
|Elem_nast    = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_11.jpg|Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji]]
 +
|Autor        =
 +
|Tytuł        = Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej
 +
|Opis        = W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką.
 +
|Pochodzenie  = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_47.jpg|Strona 47]] z książki [[Archiwum:Kolej_elektryczna_Kraków_–_Zakopane_(1939)|"Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku]]
 +
|Źródło      = Ze zbiorów [[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacka Fink-Finowickiego]]
 +
}}
 
== Licencja ==
 
== Licencja ==
{{PD-PRL}}
+
{{PD-old}}
 +
[[Kategoria:Archiwum - pliki]]

Aktualna wersja na dzień 16:10, 4 mar 2021

Opis[edytuj]

Wykres utraty prędkości na wzniesieniu Poprzedni element Następny element Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji
Tytuł     Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej
Opis     W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką.
Pochodzenie     Strona 47 z książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku
Źródło     Ze zbiorów Jacka Fink-Finowickiego


Licencja[edytuj]

Public domain Plik ten jest własnością publiczną, ponieważ prawa autorskie do niego wygasły.

Uwaga: w opisie grafiki należy podać źródło i datę publikacji i/lub datę śmierci autora.

Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny06:23, 22 sty 2021Miniatura wersji z 06:23, 22 sty 20211750 × 1000 (195 KB)Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje)Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku.

Poniższa strona korzysta z tego pliku:

Metadane