Tabor:Lw-00170: Różnice pomiędzy wersjami
| (Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | |||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Stan=Odstawiona | ||
| + | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=21873 | |Numer=21873 | ||
| − | |||
| − | |||
|Rok produkcji=1973 | |Rok produkcji=1973 | ||
| − | |||
|Rok odstawienia=2006 | |Rok odstawienia=2006 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
| − | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
| + | |Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych | ||
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
| − | |||
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona. | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona. | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-309|1974|nadal}} | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|nadal}} | ||
| + | |Grafika=Lxd2-309.JPG | ||
|Foto1=Obraz 121am2.jpg | |Foto1=Obraz 121am2.jpg | ||
|Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007 | |Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007 | ||
|Foto2=DSC08004am.JPG | |Foto2=DSC08004am.JPG | ||
|Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010 | |Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010 | ||
| − | | | + | |Foto3=Lxd2-309 w Rogowie.jpg |
| − | | | + | |Opis3=Lxd2-309 odstawiona w Rogowie. 3.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński |
| − | |||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 19:17, 11 gru 2021
<<< L45H
L45H 21873
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1973
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2006
Aktualne oznaczenie
Lxd2-309
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Stacjonowanie
| Rogów Towarowy Wąskotorowy | 1974 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1973 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-309 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21873 została wyprodukowana dla PKP w roku 1973. Nadano jej oznaczenie Lxd2-309. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.