Tabor:Lw-00276: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=24844 | |
− | + | |Rok produkcji=1983 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-475 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=1000 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Koszalin Wąskotorowy | |
− | + | |Ostatni kraj=Polska | |
− | + | |Użytkownik=Stowarzyszenie Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | |
− | + | |Właściciel=Urząd Gminy Manowo | |
− | + | |Kolej=Koszalińska Kolej Dojazdowa | |
− | + | |Opis=30 stycznia 2013 zarząd [[Polskie Koleje Państwowe|Polskich Kolei Państwowych SA]] podjął decyzję o przekazaniu tej maszyny Gminie Manowo. W dniach 16 i 17 marca 2013 lokomotywa została przetransportowana z Dobrej Nowogardzkiej do Koszalina oraz przekazana w użytkowanie [[Towarzystwo Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki|Towarzystwu Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki]]. | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1984|1987}}{{Lw stacjonowanie|Ińsko|1987|1988}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1988|2013}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|2013|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-475|1983|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1983|nadal}} | |
− | + | |Grafika=L45H 24844 z poc rob.JPG | |
− | + | |Opis grafiki=Lxd2-475 z pociągiem roboczym | |
− | + | |Foto1=L45H 24844 fab firm.jpg | |
− | + | |Opis1=Tabliczka znamionowa lokomotywy Lxd2-475 | |
− | + | |Foto2=L45H 24844.JPG | |
− | + | |Foto3=DSC05128bm6.JPG | |
− | + | |Opis3=22.11.2014 - Manowo - Lxd2-475 z pociągiem specjalnym. | |
− | + | |Foto4=DSC07986am6.JPG | |
− | + | |Opis4=03.10.2021 - Koszalin - Lxd2-475 z Pociągiem do Rosnowa. | |
− | + | |Foto5=DSC08242bm16.jpg | |
− | + | |Opis5=03.10.2021 - Rosnowo - Lxd2-475 z Pociągiem do Rosnowa. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 15:42, 22 gru 2021
<<< L45H
L45H 24844
Stan: sprawna
Rok produkcji
1983
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-475
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Koszalin Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Koszalińska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Stowarzyszenie Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej
Właściciel
Urząd Gminy Manowo
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1984 | - | 1987 |
Ińsko | 1987 | - | 1988 |
Dobra Nowogardzkie | 1988 | - | 2013 |
Koszalin Wąskotorowy | 2013 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1983 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-475 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
30 stycznia 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych SA podjął decyzję o przekazaniu tej maszyny Gminie Manowo. W dniach 16 i 17 marca 2013 lokomotywa została przetransportowana z Dobrej Nowogardzkiej do Koszalina oraz przekazana w użytkowanie Towarzystwu Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki.