Tabor:Lw-02947: Różnice pomiędzy wersjami
| (Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
| Linia 21: | Linia 21: | ||
|Grafika=Px48.3916.przed.lokomotywownią.Gryfice.Wąsk.jpg | |Grafika=Px48.3916.przed.lokomotywownią.Gryfice.Wąsk.jpg | ||
|Opis grafiki=Parowóz przed lokomotywownią w Gryficach. Było to prawdopodobnie ostatnie rozpalenie tej lokomotywy. 2013r. | |Opis grafiki=Parowóz przed lokomotywownią w Gryficach. Było to prawdopodobnie ostatnie rozpalenie tej lokomotywy. 2013r. | ||
| − | |Foto1=Px48 -3916-.jpg | + | |Foto1=AB009Afm16.jpg |
| − | | | + | |Opis1=24.08.2002 - Gryfice - Manewrujący o poranku Px48-3916. |
| + | |Foto2=AE012bm16.jpg | ||
| + | |Opis2=24.08.2002 - Gryfice - manewrujący pod koniec dnia Px48-3916. | ||
| + | |Foto3=AC010Aam6.jpg | ||
| + | |Opis3=24.08.2002 - Gryfice - Px48-3916 podczas manewrów. | ||
| + | |Foto5=Px48 -3916-.jpg | ||
| + | |Opis5=Parowóz Px48-3916 na stacji Piaseczno Miasto. 17.10.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 20:18, 22 gru 2021
<<< Px48
Px48 3916 (fab. 2022)
Stan: odstawiona
Parowóz przed lokomotywownią w Gryficach. Było to prawdopodobnie ostatnie rozpalenie tej lokomotywy. 2013r.
Rok produkcji
1950
Producent
Fablok
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2013
Aktualne oznaczenie
Px48-3916
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
-
Kolej
Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Właściciel
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Stacjonowanie
| Piaseczno Miasto | 2019 | - | - |
| Gryfice Wąskotorowe | 1998 | - | 2019 |
Rozstaw
| 1000 mm | 1976 | - | - |
| 750 mm | 1950 | - | 1976 |
Oznaczenie
| Px48-3916 | 1976 | - | - |
| Px48-1722 | 1950 | - | 1976 |
Dodatkowe informacje
Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pracowała na kolejach Pomorskich a następnie Nadmorskiej KW do 2010r. W 2013 wygasło jej świadectwo dopuszczenia do eksploatacji. W 2019. została przewieziona do Piaseczna gdzie oczekuje na naprawę główną.