Tabor:Lw-00327: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-6835 | |Ostatnie oznaczenie=WLs150-6835 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika=Henschel 14H6 | + | |Ostatni typ silnika=Wola Henschel 14H6 |
|Ostatnie stacjonowanie=SPS Mieczkowski (Lisi Ogon) | |Ostatnie stacjonowanie=SPS Mieczkowski (Lisi Ogon) | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska |
Aktualna wersja na dzień 01:28, 21 sty 2023
<<< WLs150
WLs150 6835
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1964
Producent
Fablok
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
WLs150-6835
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
SPS Mieczkowski (Lisi Ogon)
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola Henschel 14H6
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | 1964 | - | 2020 |
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) | 2020 | - | 2021 |
SPS Mieczkowski (Lisi Ogon) | 2021 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1964 | - | 2021 |
750 mm | 2021 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs150-6835 | 1964 | - | nadal |
2 | 1964 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 2
Szczegółowy opis i uwagi
Według informacji z 5 października 2021 podjęto prace zmierzające do zabudowania nowego silnika innego typu niż zabudowany fabrycznie
Galeria
Źródła