Tabor:Lw-02477: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzup.) |
(chyba można założyć, że złomowana) |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
|Numer=1247 | |Numer=1247 | ||
|Rok produkcji=1962 | |Rok produkcji=1962 | ||
− | |Rok | + | |Rok złomowania=2001 |
|Ostatnie oznaczenie=11 | |Ostatnie oznaczenie=11 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
+ | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
|Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | |Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
− | |Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref> "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37</ref> | + | |Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). Numer taborowy sugeruje nabycie po 1975. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref> |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|bd.|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|b/d|2001}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 12:10, 9 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 1247
Stan: złom
Rok produkcji
1962
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
11
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
bd. | 1962 | - | b/d |
Huta Miedzi "Głogów I" | b/d | - | 2001 |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
11 | bd. | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). Numer taborowy sugeruje nabycie po 1975. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001[1]