Tabor:Lw-02477: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
(chyba można założyć, że złomowana)
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Złom
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
 
|Numer=1247
 
|Numer=1247
 
|Rok produkcji=1962
 
|Rok produkcji=1962
|Rok odstawienia=2001
+
|Rok złomowania=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=11
 
|Ostatnie oznaczenie=11
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I"
 +
|Właściciel=KGHM Polska Miedź SA
 
|Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1
 
|Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1
|Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref> "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37</ref>
+
|Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). Numer taborowy sugeruje nabycie po 1975. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|bd.|2001}}{{Lw stacjonowanie|bd.|1962|bd.}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|bd.|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|b/d|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 12:10, 9 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 1247

Stan: złom

Rok produkcji

1962

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

11

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Miedzi "Głogów I"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

bd. 1962 - b/d
Huta Miedzi "Głogów I" b/d - 2001

Rozstaw

600 mm 1962 - b/d

Oznaczenie

11 bd. - 2001

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1

Szczegółowy opis i uwagi

Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). Numer taborowy sugeruje nabycie po 1975. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001[1]

Galeria