Tabor:Lw-02295: Różnice pomiędzy wersjami
(ulepszenia) |
(ulepszenia) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
|Numer=1429 | |Numer=1429 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1963 |
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1429 | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1429 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
|Uwagi=Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | |Uwagi=Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
− | |Opis=Numer zakładowy 9 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971), sugerujący nabycie w 1975 lub później. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. W 2004 czynna. Kolor czerwony<ref>"Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>. | + | |Opis=Rok 1963 według B. Pokropińskiego, zgodny z zakresem numeracji<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; 1962 według M. Malczewskiego<ref name=głog/>. Numer zakładowy 9 w Hucie Miedzi "Głogów I"<ref name=głog/> (uruchomionej w 1971), sugerujący nabycie w 1975 lub później. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1<ref name=głog>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. W 2004 czynna. Kolor czerwony<ref>"Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b/d|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975+}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b/d|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975+}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1962|b/d}}{{Lw oznaczenie|9|1975+}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1962|b/d}}{{Lw oznaczenie|9|1975+}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 13:23, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 1429
Stan: nieznany
Rok produkcji
1963
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1429
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
b/d | 1962 | - | b/d |
Huta Miedzi "Głogów I" | 1975+ | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | 1962 | - | b/d |
9 | 1975+ | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Rok 1963 według B. Pokropińskiego, zgodny z zakresem numeracji[1]; 1962 według M. Malczewskiego[2]. Numer zakładowy 9 w Hucie Miedzi "Głogów I"[2] (uruchomionej w 1971), sugerujący nabycie w 1975 lub później. W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1[2]. W 2004 czynna. Kolor czerwony[3].