Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=SW266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW266/L1 | ||
| − | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Łupków |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
Aktualna wersja na dzień 18:10, 3 lip 2025
<<< 2WLs50
2WLs50 1680
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
2WLs50-1680
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Nowy Łupków
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266/L1
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" | 1965 | - | 2022 |
| Dynów | 2022 | - | 2025 |
| Nowy Łupków | 2025 | - | Nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
| WLs50-1680 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Wersja M3
Szczegółowy opis i uwagi
Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.
Galeria
Źródła