Tabor:Lw-00327: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 19 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs150]]
+
|Stan=W trakcie remontu
|numer_seryjny_pojazdu    = 6835
+
|Producent=Fablok
|grafika                  =  
+
|Typ=WLs150
|rok_produkcji            = 1964
+
|Numer=6835
|stan                    = Złom (2013)
+
|Rok produkcji=1964
|rok_odstawienia          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-6835
|rok_złomowania          =  
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-6835
+
|Ostatni typ silnika=Wola Henschel 14H6
|obecne_stacjonowanie    = KWK Wieczorek
+
|Ostatnie stacjonowanie=SPS Mieczkowski (Lisi Ogon)
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
|2_rozstaw                =  
+
|Uwagi=Numer zakładowy 2
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Opis=Według informacji z 5 października 2021 podjęto prace zmierzające do zabudowania nowego silnika innego typu niż zabudowany fabrycznie
|3_rozstaw                =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek"|1964|2020}}{{Lw stacjonowanie|Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy)|2020|2021}}{{Lw stacjonowanie|SPS Mieczkowski (Lisi Ogon)|2021|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-6835|1964|nadal}}{{Lw oznaczenie|2|1964|nadal}}
|4_rozstaw                =  
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|2021}}{{Lw rozstaw|750 mm|2021|nadal}}
|4_rozstaw_rok            =
+
|Grafika=99440956 1140057356370548 1811729892509745152 n.jpg
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = KWK Wieczorek (nr zakł. 2)
 
|1_okres_stacjonowania    = 1964-2013
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-6835
 
|1_rok                    = 1964
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =  
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =  
 
 
}}
 
}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
[[Kategoria:WLs150]]
 

Aktualna wersja na dzień 01:28, 21 sty 2023


<<< WLs150

WLs150 6835

Stan: w trakcie remontu

99440956 1140057356370548 1811729892509745152 n.jpg

Rok produkcji

1964

Producent

Fablok

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

WLs150-6835

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

SPS Mieczkowski (Lisi Ogon)

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola Henschel 14H6


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" 1964 - 2020
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) 2020 - 2021
SPS Mieczkowski (Lisi Ogon) 2021 - nadal

Rozstaw

785 mm 1964 - 2021
750 mm 2021 - nadal

Oznaczenie

WLs150-6835 1964 - nadal
2 1964 - nadal

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 2

Szczegółowy opis i uwagi

Według informacji z 5 października 2021 podjęto prace zmierzające do zabudowania nowego silnika innego typu niż zabudowany fabrycznie

Galeria

Źródła