Tabor:Lw-00079: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Oryginalny silnik w remoncie (rok 2016)) |
|||
| Linia 69: | Linia 69: | ||
[[Plik:WLs40 743 4.jpeg|290px|thumb|left|zbliżenie tabliczki]] | [[Plik:WLs40 743 4.jpeg|290px|thumb|left|zbliżenie tabliczki]] | ||
| + | |||
| + | [[Plik:S322.JPG|290px|thumb|left|Silnik S322 zabudowany w lokomotywie w ramach modernizacji]] | ||
Wersja z 20:18, 18 wrz 2017
| WLs40 743 | |
| Rok produkcji | 1958 |
| Stan | sprawny
|
| Obecne oznaczenie | 13000 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Krakulice |
| Obecny (ostatni) typ silnika | S322E1W/1 nr 28293 |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 600mm | 1958
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Krakulice | od 1958 (?)
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| 13000 | 1958 (?)
|
| ' | |
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę