Dyskusja:A20D-P: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(jedna czy trzy strony?)
 
m
Linia 1: Linia 1:
Zastanawiam się,  czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania)i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza dostawami od producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST)
+
Zastanawiam się,  czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST)

Wersja z 13:21, 3 lip 2011

Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.
2xM 15:10, 3 lip 2011 (CEST)