Tabor:Lw-00526: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(form)
(- old)
Linia 14: Linia 14:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-56|1978|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-56|1978|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1978|1980}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1980|1982}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1982|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1978|1980}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1980|1982}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1982|nadal}}
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 23385
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1978
 
|stan                    = sprawny
 
|rok_odstawienia          = 1992
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-56
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = MAYBACH
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 
|1_okres_stacjonowania    = 1978-1980
 
|2_stacjonowanie          = Żnin Wąsk.
 
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1982
 
|3_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 
|3_okres_stacjonowania    = od 1982
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-56
 
|1_rok                    = od 1977
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
 
}}
 
}}
 
Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.
 
  
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
* http://www.tabor.wask.pl/
* [http://www.radiomerkury.pl/informacje/pozostale/rumun-uratowany.html| Radio Merkury 14.10.2015]
+
* [http://radiopoznan.fm/informacje/pozostale/rumun-uratowany.html| Radio Poznań (d. Merkury) 14.10.2015]
* http://www.wkp600mm.fora.pl/tabor,3/lyd2-56-znow-na-chodzie,730.html
+
* [http://www.wkp600mm.fora.pl/tabor,3/lyd2-56-znow-na-chodzie,730.html| forum WKP]
 
{{Clear}}
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
<br><br><br>

Wersja z 07:49, 13 sie 2017


<<< L30H

L30H 23385

Stan: sprawna

Rok produkcji

1978


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lyd2-56

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Kolej

Wyrzyska Kolej Powiatowa

Użytkownik

Towarzystwo Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej

Stacjonowanie

Białośliwie Wąsk. 1978 - 1980
Żnin Wąsk. 1980 - 1982
Białośliwie Wąsk. 1982 - nadal

Rozstaw

600 mm 1978 - nadal

Oznaczenie

Lyd2-56 1978 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.

Galeria

Źródła


Źródła