Tabor:Lw-00021: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=WLs40 |Podtyp=WLs40 |Producent=ZNTK Poznań |Numer=1465 |Rok produkcji=1963 |Stan=Eksponat |Rok odstawienia=2002 |Ostatnie oznaczenie=nieznane...") |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Drogownictwa w Szczucinie | |Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Drogownictwa w Szczucinie | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Uwagi=Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, | + | |Uwagi=Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona. |
|Opis=2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1. | |Opis=2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963}} |
Wersja z 14:34, 23 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 1465
Stan: eksponat
Rok produkcji
1963
Podtyp
WLs40
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Eksponat
Rok odstawienia
2002
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Muzeum Drogownictwa w Szczucinie
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia Szczucin | 1963 | - | 2002 |
Muzeum Drogownictwa w Szczucinie | ? | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1963 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.
Szczegółowy opis i uwagi
2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1.
Galeria
Źródła