Tabor:Lw-00011: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(testowy bejpajpowy) |
(testowy pajp) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "TransMot" w Bygoszczy | |Ostatnie stacjonowanie=Firma "TransMot" w Bygoszczy | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Uwagi=Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy | + | |Uwagi=Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40|1697 |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} |
Wersja z 03:34, 29 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 1159
Stan: wrak
Rok produkcji
1961
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "TransMot" w Bygoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1961 | - | 2006 |
Firma "TransMot" w Bygoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1961 | - | nadal |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę