Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/20566 do Tabor:Lw-00095: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}} |
Wersja z 23:20, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 20566
Stan: złom
Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-370
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1973 |
Maciejkowice | 1973 | - | 1989 |
Bytom Rozbark | 1989 | - | 2001 |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | 2001 |
Oznaczenie
Lxd2-351 | 1967 | - | 1995 |
Lxd2-370 | 1995 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła