Tabor:Lw-00443: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs180/1 do Tabor:Lw-00443: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 6R1416" na "typ silnika=Wola H6")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Złomowisko w Mielcu
 
|Ostatnie stacjonowanie=Złomowisko w Mielcu
|Ostatni typ silnika=Wola 6R1416
+
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Opis=Wiosną roku 2003 przedstawiciele Urzędu Miasta w Bytomiu rozpoczęli rozmowy z syndykiem firmy Duo-Stal sp. z o.o. w Bytomiu zmierzające do nabycie w/w lokomotywy. Niestety oczekiwania finansowe syndyka były zbyt wygórowane i władze Bytomia zrezygnowały z jej zakupu. W ramach przymiarek do zakupu wiosną 2003 pracownicy i wolontariusze Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych uruchomili lokomotywę i przeprowadzili jazdy próbne na ostatnim zachowanym na ternie Huty Bobrek fragmencie toru wąskiego. Przygotowania do uruchomienia lokomotywy sprowadziły się na dobrą sprawę do sprawdzenia ogólnego stanu lokomotywy, uzupełnienia płynów eksploatacyjnych oraz zamontowania sprawnych akumulatorów - lokomotywa była w znakomitym stanie technicznym.
 
|Opis=Wiosną roku 2003 przedstawiciele Urzędu Miasta w Bytomiu rozpoczęli rozmowy z syndykiem firmy Duo-Stal sp. z o.o. w Bytomiu zmierzające do nabycie w/w lokomotywy. Niestety oczekiwania finansowe syndyka były zbyt wygórowane i władze Bytomia zrezygnowały z jej zakupu. W ramach przymiarek do zakupu wiosną 2003 pracownicy i wolontariusze Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych uruchomili lokomotywę i przeprowadzili jazdy próbne na ostatnim zachowanym na ternie Huty Bobrek fragmencie toru wąskiego. Przygotowania do uruchomienia lokomotywy sprowadziły się na dobrą sprawę do sprawdzenia ogólnego stanu lokomotywy, uzupełnienia płynów eksploatacyjnych oraz zamontowania sprawnych akumulatorów - lokomotywa była w znakomitym stanie technicznym.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1969|2006}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1969|2006}}

Wersja z 23:30, 23 mar 2018


<<< WLs180

WLs180 1

Stan: złom

Rok produkcji

1969


Stan

Złom

Rok złomowania

2006

Ostatnie oznaczenie

WLs180-01

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Złomowisko w Mielcu

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H6

Stacjonowanie

Zakłady Azotowe w Chorzowie 1969 - 1995
Huta Bobrek 1995 - 2003
Złomowisko w Mielcu 2003 - 2006

Rozstaw

785 mm 1969 - 2006

Oznaczenie

WLs180-01 1969 - 2006

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wiosną roku 2003 przedstawiciele Urzędu Miasta w Bytomiu rozpoczęli rozmowy z syndykiem firmy Duo-Stal sp. z o.o. w Bytomiu zmierzające do nabycie w/w lokomotywy. Niestety oczekiwania finansowe syndyka były zbyt wygórowane i władze Bytomia zrezygnowały z jej zakupu. W ramach przymiarek do zakupu wiosną 2003 pracownicy i wolontariusze Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych uruchomili lokomotywę i przeprowadzili jazdy próbne na ostatnim zachowanym na ternie Huty Bobrek fragmencie toru wąskiego. Przygotowania do uruchomienia lokomotywy sprowadziły się na dobrą sprawę do sprawdzenia ogólnego stanu lokomotywy, uzupełnienia płynów eksploatacyjnych oraz zamontowania sprawnych akumulatorów - lokomotywa była w znakomitym stanie technicznym.

Galeria

Źródła