Tabor:Lw-00152: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/21272 do Tabor:Lw-00152: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1971|2004}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1971|2004}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-365|1971|2004}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-365|1971|2004}} |
Wersja z 23:18, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 21272
Stan: złom
Sierpień 1995 - Lxd2-365 ze składem ładownych węglarek opuszcza stację Bytków i kieruje się do Maciejkowic
Rok produkcji
1971
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-365
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1972 | - | 1975 |
Maciejkowice | 1975 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 1998 |
Bytom Rozbark | 1998 | - | 2004 |
Rozstaw
785 mm | 1971 | - | 2004 |
Oznaczenie
Lxd2-365 | 1971 | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi