Tabor:Lw-00153: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę L45H/21273 do Tabor:Lw-00153: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Karczmiska | |Ostatnie stacjonowanie=Karczmiska | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa | |Kolej=Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa | ||
|Użytkownik=Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej | |Użytkownik=Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej |
Wersja z 23:18, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 21273
Stan: sprawna
Rok produkcji
1971
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-297
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Karczmiska
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa
Użytkownik
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
Stacjonowanie
Przeworsk Wąskotorowy | 1972 | - | 1982 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1982 | - | 1985 |
Bogoria | 1985 | - | 1994 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1994 | - | 1994 |
Karczmiska | 1994 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1971 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-297 | 1971 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Błędnie oznaczona jako Lxd2-283
Szczegółowy opis i uwagi
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Marek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1]. Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
Galeria
Źródła
- ↑ Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].