Tabor:Lw-00405: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7635 do Tabor:Lw-00405: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 |
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 | |Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2002}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2002}} |
Wersja z 23:30, 23 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 7635
Stan: złom
Rok produkcji
1967
Stan
Złom
Rok złomowania
2002
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7635
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola DSR150
Stacjonowanie
Gdańsk Wąskotorowy | 1967 | - | 1971 |
Mareza | 1971 | - | 1975 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1975 | - | 1983 |
Mareza | 1983 | - | 1986 |
Cukrownia Kruszwica | 1986 | - | 2002 |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | 2002 |
Oznaczenie
Lyd1-213 | 1967 | - | 1986 |
WLs150-7635 | 1986 | - | 2002 |
10 | 1986 | - | 2002 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła