Tabor:Lw-00410: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7640 do Tabor:Lw-00410: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150") |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Oechsle Schmalspurbahn | |Ostatnie stacjonowanie=Oechsle Schmalspurbahn | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 |
|Kolej=Oechsle Schmalspurbahn | |Kolej=Oechsle Schmalspurbahn | ||
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9 | |Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9 |
Wersja z 23:30, 23 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 7640
Stan: nieznany
Rok produkcji
1967
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
7640
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Oechsle Schmalspurbahn
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Oechsle Schmalspurbahn
Stacjonowanie
Kętrzyn Wąskotorowy | 1967 | - | 1968 |
Gdańsk Wąskotorowy | 1968 | - | 1969 |
Mareza | 1969 | - | 1971 |
Gdańsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1975 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1975 | - | 1986 |
Cukrownia Kruszwica | 1986 | - | 2003 |
Oechsle Smalspurbahn | 2003 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd1-218 | 1967 | - | 1986 |
WLs150-7640 | 1986 | - | 2003 |
7640 | 2003 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła