Tabor:Lw-00258: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00258 do Tabor:Lw-00258: Właściwa przestrzeń nazw) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
|Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych |
Wersja z 23:20, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 24611
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2016
Aktualne oznaczenie
Lxd2-265
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej
Stacjonowanie
Rogów Towarowy Wąskotorowy | 1983 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1983 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-265 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa ta została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-265. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. W roku 2001 przeszła naprawę rewizyjną w ZNTK Nowy Sącz, dzięki czemu przez wiele lat była lokomotywą o najlepszym stanie technicznym pośród lokomotyw tego typu w Polsce.
Galeria
Źródła
Źródła