Kö I: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
 
  |lata_budowy            = 1930-1937
 
  |lata_budowy            = 1930-1937
 
  |układ_osi              = B
 
  |układ_osi              = B
  |masa_służbowa          = 10 t
+
  |masa_służbowa          =  
  |długość_ze_zderzakami  = 5476 mm
+
  |długość_ze_zderzakami  =  
  |szerokość              = 2950 mm
+
  |szerokość              =  
  |wysokość              = 3000 mm
+
  |wysokość              =  
  |rozstaw_osi_skrajnych  = 2500 mm
+
  |rozstaw_osi_skrajnych  =  
  |średnica_kół          =  850 mm
+
  |średnica_kół          =   
 
  |rozstaw_szyn          = 1435 mm
 
  |rozstaw_szyn          = 1435 mm
 
  |zapas_paliwa          = b/d  
 
  |zapas_paliwa          = b/d  
  |moc_znamionowa        = 25 KM
+
  |moc_znamionowa        = 20-39 KM
  |siła_pociągowa        = 26 kN  (2600 kG)
+
  |siła_pociągowa        =  
  |rodzaj_przekładni      =hydrauliczna
+
  |rodzaj_przekładni      =
  |prędkość_konstrukcyjna = 20 km/h
+
  |prędkość_konstrukcyjna =  
 
  |sterowanie_wielokrotne = brak
 
  |sterowanie_wielokrotne = brak
 
  |uwagi
 
  |uwagi

Wersja z 20:35, 5 kwi 2018

Kö I - niemiecka lokomotywa spalinowa, która była produkowana w latach 1935-1938. Odbiorcą były niemieckie koleje DRG.


Kö I
{{{opis_zdjęcia}}}
Przewoźnik DRG, Ostbahn, DR, DB, przemysł
Oznaczenie przewoźnika Kö (DR), Br 333 (DB)
Producent Ilsenburg, Jung, Gmeinder, Maschinenfabrik Esslingen, Windhoff
Lata budowy 1930-1937
Układ osi B
Rozstaw szyn 1435 mm







Moc znamionowa 20-39 KM
Zapas paliwa b/d


Sterowanie wielokrotne brak


{{{uwagi}}}


Typ / Numer fabryczny Rok produkcji Stan Rozstaw Typ silnika Oznaczenie Stacjonowanie Uwagi
Kö I/4256 1934 Eksponat 1435 mm Nieznany Brak Skansen w Pyskowicach