Skansen Kolei Leśnej w Pionkach: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 3: Linia 3:
 
=== Eksponaty ===
 
=== Eksponaty ===
  
{{#ask:[[Lw ostatnie stacjonowanie::Skansen Kolei Leśnej w Pionkach]] | limit = 250
+
[[Tabor:Lw-00504|V10C-556]]
|?Lw numer seryjny
+
[[Tabor:Lw-00065|WLs40-372]]
|?Lw rok produkcji
+
[[Tabor:Lw-00066|WLs40-377]]
|?Lw stan
+
[[Tabor:Lw-01215|WLs40-931]]
|?Lw ostatni rozstaw
+
[[Tabor:Lw-01202|Deutz OME117F]]
|?Lw ostatni typ silnika
+
[[Tabor:Lw-00581|Lyd2-63]]
|?Lw ostatnie oznaczenie
+
Lokomotywa Gmeinder 10/12
|?Lw ostatnie stacjonowanie
 
|?Lw uwagi
 
|?Lw numer seryjny
 
|?Lw strona
 
|?Lw typ fabryczny
 
|sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny
 
|format=template
 
|template=Lw tabela
 
|introtemplate=Lw tabela nagłówek
 
| outrotemplate=Lw tabela stop
 
|link=all
 
|headers=show
 
|searchlabel=… dalsze wyniki
 
|class=sortable wikitable smwtable
 
}}
 
  
 
===Likwidacja===
 
===Likwidacja===
  
 
Skansen został zlikwidowany w 2010r. z powodu niskiej rentowności i problemów formalnych. Cały tabor został przewieziony do Rud, a lokomotywa [[V10C/250556|V10C-556]] została zezłomowana. Po skansenie i kolei leśnej pozostała lokomotywownia i fragmenty torów.
 
Skansen został zlikwidowany w 2010r. z powodu niskiej rentowności i problemów formalnych. Cały tabor został przewieziony do Rud, a lokomotywa [[V10C/250556|V10C-556]] została zezłomowana. Po skansenie i kolei leśnej pozostała lokomotywownia i fragmenty torów.

Wersja z 16:41, 25 maj 2018

Skansen Kolei Leśnej w Pionkach im. Pawła Szweda - nieistniejący skansen kolei leśnej, który funkcjonował w latach 2003-2010. Mieścił się w Pionkach na terenie lokomotywowni Kolei leśnej Puszczy Kozienickiej. Właścicielem skansenu była Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych, która miała na celu uruchomienie kolei leśnej. Właścicielem był aktor Paweł Szwed, który wtedy był prezesem FPKW.

Eksponaty

V10C-556 WLs40-372 WLs40-377 WLs40-931 Deutz OME117F Lyd2-63 Lokomotywa Gmeinder 10/12

Likwidacja

Skansen został zlikwidowany w 2010r. z powodu niskiej rentowności i problemów formalnych. Cały tabor został przewieziony do Rud, a lokomotywa V10C-556 została zezłomowana. Po skansenie i kolei leśnej pozostała lokomotywownia i fragmenty torów.