Tabor:Lw-01115: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie|1973|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010| | + | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie|1973|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|2018}}{{Lw stacjonowanie|Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy)|2018|Obecnie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|obecnie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|obecnie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|800mm|1973|obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|800mm|1973|obecnie}} | ||
}} | }} | ||
Wersja z 13:45, 9 wrz 2018
<<< 2WLs50
2WLs50 2244
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1973
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2010
Aktualne oznaczenie
Brak
Aktualny rozstaw
800 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie | 1973 | - | 2010 |
| Rudy | 2010 | - | 2018 |
| Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) | 2018 | - | Obecnie |
Rozstaw
| 800mm | 1973 | - | obecnie |
Oznaczenie
| brak | b/d | - | obecnie |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła