Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600|1958|obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600|1958|obecnie}} | ||
+ | |Opis1=Diema DL6 2143 + Ld1-1 22.09.2016 rozładunek loka. | ||
}} | }} |
Wersja z 17:39, 5 lis 2018
<<< DL6
DL6 2143
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1958
Producent
Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
F1L 712
Użytkownik
Prywatny właściciel
Właściciel
Prywatny właściciel
Stacjonowanie
Himly Holscher & Co. Nienburg | 1958 | - | 1972 |
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. | 1972 | - | 1990? |
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic | 1990? | - | 2016 |
Prywatny właściciel | 2016 | - | obecnie |
Rozstaw
600 | 1958 | - | obecnie |
Oznaczenie
brak | 1958 | - | 1972 |
zakładowy nr 27 | 1972 | - | 1990? |
zakładowy nr 2 | 1990? | - | 2016 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła