Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00048 na Tabor:Lw-00048, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | |Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Michałów|1954|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Michałów"|1954|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|2001}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|2001}} | ||
|Grafika=Wls40-217.jpg | |Grafika=Wls40-217.jpg | ||
}} | }} |
Wersja z 22:02, 24 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 217
Stan: złom
Rok produkcji
1954
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zduńska Wola
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Michałów" | 1954 | - | 2000 |
Złomowisko w Zduńskiej Woli | 2000 | - | 2001 |
Rozstaw
600 mm | 1954 | - | 2001 |
Oznaczenie
nieznane | b/d | - | 200x |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
Galeria
Źródła