Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00048 na Tabor:Lw-00048, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
 
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Michałów|1954|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Michałów"|1954|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|2001}}
 
|Grafika=Wls40-217.jpg
 
|Grafika=Wls40-217.jpg
 
}}
 
}}

Wersja z 22:02, 24 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 217

Stan: złom

Wls40-217.jpg

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

nieznane

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Zduńska Wola

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Michałów" 1954 - 2000
Złomowisko w Zduńskiej Woli 2000 - 2001

Rozstaw

600 mm 1954 - 2001

Oznaczenie

nieznane b/d - 200x

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)

Galeria

Źródła