Tabor:Lw-00485: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00485 na Tabor:Lw-00485, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
m
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
 
|Uwagi=*W Hucie Pokój nr zakładowy 6
 
|Uwagi=*W Hucie Pokój nr zakładowy 6
 
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
 
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8

Wersja z 18:24, 29 lis 2019


<<< WLs180

WLs180 5

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1969


Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

WLs180-4

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H6


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Huta Pokój 1969 - 1987
Cementownia Groszowice 1987 - 1998
nieznane 1998 - 2005
Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" 2005 - nadal

Rozstaw

785 mm 1969 - 1998
750 mm 1969 - nadal

Oznaczenie

WLs180-05 1969 - 2005
6 1969 - 1987
8 1987 - 1998
WLs180-4 2005 - nadal
4 2005 - nadal

Dodatkowe informacje

  • W Hucie Pokój nr zakładowy 6
  • W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
  • W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła