Tabor:Lw-00604: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00604 na Tabor:Lw-00604, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
|Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
− | |Właściciel= | + | |Właściciel=SKPL CARGO |
|Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | |Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|nadal}} |
Wersja z 19:40, 20 gru 2019
<<< A20D-P
A20D-P 25076
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1985
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
MBxd2-308
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Użytkownik
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Właściciel
SKPL CARGO
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1987 |
Dobra Nowogardzkie | 1987 | - | 2014 |
Rudy | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | 2014 |
785 mm | 2016 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-308 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
Galeria
Źródła